»Nima vsak možnosti za vajo doma. Učenci ne živijo v enakih socialnih razmerah.«
»Razlika med osnovnimi šolami s prilagojenim in posebnim programom ter večinskimi šolami je v času izobraževanja na daljavo predvsem v tem, da imamo specifično populacijo učencev, ki bistveno več kot v večinskih šolah prihajajo iz socialno zelo šibkih in nespodbudnih okolij, zato je treba v izobraževanje na daljavo vlagati neprimerno več truda.«
»Učencem moramo omogočiti koncentracijo in dobro učenje. Znanstvene študije kažejo, da so mobilni telefoni motnja. Učence moramo zaščititi pred tem.«
»NPZ je pisalo 32 učencev 9. razreda in 35 učencev 6. razreda, ki smo jih razdelili v skupine po 16 oz. štiri oddelke, seveda ob upoštevanju varnostne razdalje.«
»Učencev, ki se niso samotestirali v šoli, nismo pošiljali domov. Zadevo intenzivno rešujemo in upamo, da se bodo lahko učenci v šolo vrnili že v sredo.«
»Učencem je treba omogočiti koncentracijo in možnost za dobro učenje. Mobilni telefoni so motnja, kažejo znanstvene raziskave. Učence moramo pred to motnjo zaščititi.«
»Učenci morajo namreč od doma sami predelati šolsko snov.«
»Učencem želimo predati zavedanje, da tudi oni sooblikujejo svet.«
»To je prilagojeni model C, kar pomeni, da se bo polovica učencev od 6. do 9. razreda izobraževala v šoli, druga polovica pa doma. Naslednji teden se pa zamenjajo, učenci prvih petih razredov pa so ves čas v šoli.«
»Kaže se pri tem, da so otroci na elitnejših gimnazijah v primerjavi s šolami s poklicnimi programi iz izrazito različnih socialno-ekonomskih okolij in to bi nas moralo skrbeti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju